Strokovnjaki analizirali Monetovo poigravanje z vizualnim zaznavanjem pri seriji slik Most Waterloo

Strokovnjaki analizirali Monetovo poigravanje z vizualnim zaznavanjem pri seriji slik Most Waterloo

05.01.2019 | Avtor: Več avtorjev, povzetek: Kresnik



Tri umetniške organizacije so se združile, da bi analizirale barvne pigmente slik iz serije Monetovih slikarskih del 'Most Waterloo'. Strokovnjaki iz umetnostnih muzejev Memorial Art Gallery iz New Yorka, Worcester Art Museum iz Massachusettsa in Carnegie Museum of Art iz Pensilvanije so odkrili, da je Monet pri vsaki sliki uporabil omejeno barvno paleto, a se ob vsakem pogledu zdi vsaka slika nekoliko drugačna.

Strokovnjaki domnevajo, da je Monet z vsako sliko manipuliral gledalčevo zaznavo in gre pri seriji slik Waterloo za kompleksnost vizualnega dela.

Odkrili so, da se je Monet poigraval s tem, kako naši možgani in oči interpretirajo svetlobo in oblike. S tem ko je upodobil elemente svetlobe, senc in kontraste je naslikal iluzijo tridimenzionalnega mosta. S kontrastnimi barvnimi potegi čopiča pa je naše možgane zmedel pri prepoznavanju vsake barve posebej.


Serija Monetovih slik 'Most Waterloo'
Claude Monet je ob svojem obisku Londona, na prehodu v 20. stoletje naslikal več kot 40 različic pogleda na most Waterloo, pod katerim teče reka Temza. Slikal je kar iz svoje hotelske sobe, ki je imela pogled na most Waterloo. Glavna tema slik je atmosfera, ki se je spreminjala s svetlobo in meglo. Spreminjalo se je valovanje vode, promet na mostu, dim iz okoliških dimnikov. Slike je Monet začel slikati v Londonu, nato pa naj bi jih dokončal v svojem ateljeju v Givernyju.


Fotografija: Claude Monet / most Waterloo / 1903

Ključne besede: slikarstvo Claude Monet impresionizem most Waterloo  



Poučna zgodba o prijateljstvu med deklico in kitom.Pravega prijatelja spoznaš v nesreči.
Čudoviti svet preprostih sladkih dobrot, tistih, ki so priljubljene danes in tistih, iz časov naših babic, na katere ste že malo pozabili ...
Včasih se tudi v gozd prikrade deževen dan. Nekaterim gozdnim prebivalcem je dež bolj všeč, drugim nekoliko manj.
Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje in če jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga.
vaš e-mail naslov

Kresnik mesečnik
Knjižne novice
Eno dejanje pusti globlji vtis, kot tisoč besed.

Henrik Ibsen